POZABILI VAŠE PODATKE?

Tukaj si lahko preberete najpogosteje zastavljena vprašanja, skupaj z našimi odgovori. V kolikor vašega odgovora ne najdete med pogostimi vprašanji, pa nam lahko pošljete sporočilo. Na dnu strani boste našli kontaktni obrazec, katerega izpolnete in kliknete “pošlji”, mi pa se vam bomo potrudili odpisati v nekaj urah.


 

Ali imate različne velikosti očal in okvirjev?

Vsi naši modeli so standardnih dimenzij in tako primerni za večino ljudi. V kolikor je kakšen model drugačnih dimenzij, pa je to jasno označeno na strani izdelka. Otroških modelov in nestandardnih dimenzij nimamo v ponudbi.

Ali lahko zamenjam leče zaradi dioptrije?

Mi menjave leč ne nudimo, lahko pa vam priporočamo, da se obrnete na vašega optika. Menjava leč v lesenih očalih je sicer nekoliko težavnejša zaradi tveganja poškodbe očal.

Ali očala imajo UV zaščito?

Da, vsi modeli imajo najvišjo UV400 zaščito.

Ali so očala polarizirana?

Da, vsa očala v naši ponudbi imajo polarizirane leče, kar pomeni, da se svetloba odbija od njihove površine.

Kakšna je embalaža?

Nudimo navadno in darilno embalažo. Pri navadni embalaži so lesena očala v plastični vrečki, katero pred pošiljanjem zapakiramo v kartonasto škatlo z naravnim polnilom. Darilna embalaža je trenutno razprodana, na voljo bo v sezoni.

Ali je možno naročiti očala po meri?

Žal nam trenutna situacija ne mogoča izdelave očal po meri oziroma po željah. Na voljo imamo le najpopularnejše modele lesenih sončnih očal v enakih (standardnih) velikostih.

Kdaj lahko pričakujem naročeno pošiljko?

Vse pošiljke, katerih naročila so bila oddana do 14 ure, obdelamo in odpošljemo še isti dan s hitro in zanesljivo Pošto Slovenije, pošiljko pa lahko pričakujete že naslednji dan v dopoldanskem času s kurirjem pošte Slovenije. To velja za način plačila: Paypal in Po povzetju. Način bančnega prenosa traja 1 dan dlje.

Kaj pa, če mi očala ne bodo pristajala?

Nenošena in nerabljena očala (testirate jih lahko) vam lahko zamenjamo ali po želji vrnemo kupnino. Strošek vračila bremeni kupca, strošek menjave očal ali vračila kupnine pa prodajalca. Preberite Pogoje poslovanja.

Kako pošljem paket če se odločim za menjavo?

Očala zapakirajte v enako oziroma enako varno embalažo (škatla, karton) s polnilom (eko polnilo, stiropor, časopis) in jih pošljite na sedež našega podjetja. Ne pozabite dodati še račun, krajši zapis razloga menjave in v primeru povračila kupnine tudi podatke za povračilo kupnine (ime in priimek, naslov, bic banke, št. računa). Preberite Pogoje poslovanja.

Kako vzdržljiva so lesena očala?

Lesena očala so, kot mnogi leseni izdelki, presenetljivo trpežna in odporna na udarce. Kljub temu pa svetujemo pazljivo ravnanje, saj ne nudimo storitve popravila uničenih očal.

Koliko znaša cena poštnine?

Strošek poštnine in pakiranja je brezplačen oziroma ga krijemo mi. Pri izbiri načina plačila “ob povzetju”, pa je treba prišteti še poštno provizijo v višini 1,05€ za zneske do 98€ in 1,07% od zneska kupnine za višje zneske od navedenega..

Kako lahko prevzamem?

Ugotovili smo, da je najbolj hiter in tudi najbolj preprost način kar pošiljanje s pošto. V sodelovanju s Pošto Slovenije smo hitri, zanesljivi in varni. Vsaka očala varno zapakiramo v karnonasti škatli z bio-razgradljivim blažilnim polnilom, da so očala popolnoma varna pred udarci.

Ob kateri uri bo prispel paket?

Pošiljka oziroma paket bo kurir Pošte Slovenije dostavil zjutraj ali dopoldan, istočasno kot vam dostavi ostalo pošto. Točna ura dostave je odvisna od vaše lokalne Pošte Slovenije.

Na kakšen način lahko plačam?

Nudimo več načinov plačila. Najpogostejši je kar plačilo ob povzetju oziroma plačilo poštarju ob prevzemu. Nudimo tudi možnost predplačila na TRR in plačilo s PayPalom. Naš sistem spetne trgovine vas pri izbiri plačilne metode “PayPal” sam pravilno usmeri na stran Paypala, pri izbiri predplačila na TRR pa vam na email pošlje vse podatke za nakazilo.

Kakovost je lahko ugodna. Owlet Eyewear Slovenija.
NA VRH